Fönster



Någon som gillar att ligga å gotta sig i solen här.
Nu när man klappar missan så börjar hon ofta spinna direkt vilket känns helt underbart får både hennes del och vår del. I helgen på kvällen så hade vi vart ute på äventyr och när vi kom hem på natten så kom självklart Ziggy springande mot oss men tätt följt av Missan å som ni förstår så blev vi väldigt chockade å hoppas på att detta beteende skulle hänga kvar, men inget vi märkt av än, Men skam den som ger sig... lr?
Man märker även på Missan att hon tyr sig mest till husse här hemma än mot mig, den anledning jag kna komma på varför det är så är för att dte är jag som mest "jobbar" med Missan å hennes beteénde till skillnad från sambon då. Vilket självklart straffar sig för mig å gynnar honom. Lite surt men glad för Missan ändå liksom.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0