Söndag!

Fy fan vad jag är trötta idag! Skulle vilja slänga mig in i en dusch å sen lägga mig i sängen å sova någon timme känner jag. Känns att man jobbar 6 dagar i rad nu, usch. Men pengar blir det väl lite iaf =D Tänk vad hemsk om man inte trvis på sitt jobb? Vad jag  fattar när man hör  folk prata så är det många som inte göra det? Hur kan man orka psykiskt att jobba så? Kan förstå att man inte vågar säga upp sig med tanke på hur lite jobb det finns nu =/ Lr de som är så besatta av att tjäna mycket!? Är mer viktigt att trivas. När jag sökte mig ut på arbetsmarkande så handlade det om Vad jag ville göra å inte vad kan jag kännar på detta!? Men alla är vi olika å det är jäkligt tur det! Självklart vill man ju inte ha slavlön men jag behöver inte ha det bästa utan bara att jag klara mig. Hoppas ingen tar illa upp men detta är vad jag tycket!

Imorgon ska jag vara barnvakt som sagt, ska hämta Felicia vid 14:15 imorgon på förskolan. Sen vid 17 tiden nått sånt så kommer väl Jenny hem =)



Ska väl ta å uppdatera lite för er som är intresserade av katten Missan.
Kommer lägga upp lite bilder senare idag när jag kommer hem.
Hon var inte framme mycket igår tyvärr men jag vet inte hur jag ska få fram henne heller. Vill inte skrämma henne liksom. Men i förrgår var hon framme mycket å låg å myste i fönstret t o m. Å verkligen möss när man kliade henne på sidan med min egen tillverkade pinne med lite päls på längst fram.



(Missan i fönstret)







Kommentarer
Postat av: Tessan

Våran katt är redan kastrerad! Det blev han när han var ca 6 månader. Så kastrerad är han minsann!

Men han blir nog förhoppningsvis lugn snart, han är säkert bara inne i en busperiod skulle jag tro :)

2009-05-17 @ 12:20:23
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0