Sommar känslan på topp...

det kan man verkligen säga... gud vad varmt det är idag alltså! Kom fram till att jag msået skaffa mig nogon snygg lr bra kjol nu när dte börjat bli varmt. Dock vill jag inte vissa mina ben nu  eftersom jag tycker att jag är lite smått mulig just nu men jag jobbar på det iaf!

Fick nyligen ett glatt sms att Jenny om att Felicia pratar mycket om mig, bli alldeles varm i kroppen =) Tänk vad en sådan liten människa kan göra så mycket i ens liv! Nästa helg får jag träffa henne igen! Vi var föresten på "tittut" här om dagen. Tittut är ett slags ultraljud fast i 3D lr 4D. Barnet i magen ser ut som en liten figur av lera. Jätte häftigt! Det var en lite pojke i Jennys mage vilket är jättekul och man såg när han log å öppnade ögonen lite. Super häftigt! Ska bli så kul att det kommer än till.



Var inne på Ving idag för att prata lite om vår resa till Kroatien, Rovinj blir nog staden vi åker till.
Det ser helt unuderbart ut, passar oss perfekt, staden är som gamla stan här i sthlm fast den ligger vid en hamn. Jga hoppas Joakim tycker om det bara.


(Hotellet)


(Staden)







Kommentarer
Postat av: camilla

ser suuuuperfint ut!

2009-05-25 @ 18:02:38
URL: http://camillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0