Missan!

Hallå!

Min dag började jättebra idag!
Jag åkte iväg till kattstallet idag vid 12. Träffade en kvinna vid namn Michaela Trygg som jobbar där. Vi satt och pratade ett tag å sen gick vi runt å kollade på de katter som behövde lite extra stöd här i livet. Så på lördag ska jag å mamma åka å hämta Missan som är 3 år och är ganska rädd av sig. Hon ska få bo hos oss för att få lite extra uppmärksamhet och kärlek så hon senare kan omplaceras till en annan familj. Så vi ska bara vara, lr bara vara, vi ska vara jourhem till Missan just nu.
Detta känns jättekul att får göra något sånt här för andra människor å djur. jag hjälper ju både Missan till ett bättre liv samt kattstallet för att de kan få in någon annan katt till dem som behöver hjälp. De står för alla kostander av vård å mat osv. Tycker att fler borde gå in å hjälpa ställena runt om i sthlm!


Missan 

Missan

Missan är en svartvit honkatt som har gått hemlös ute på Ingarö tillsammans med andra katter. Hon är rädd och försiktig i nuläget. Hon skulle behöva en ägare med kärlek och tålamod som kan lära henne tillit och trygghet.








Man ser att hon är rädd.
Blev förvånad när jag pratade med Michaela, tydligen så är det inte så många som "vill" ta hand om Svart/vita katter. Fattar inte varför? Alla ska ha kärlek!


Kommentarer
Postat av: Camilla

ska zzzziggy få en ny kompis!? =D Hurreeii då kommer henke bli dubbelt så glad nästa gång..

2009-05-05 @ 17:34:55
URL: http://camillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0