Måndag


Då var måndagen nästan slut =/
Nu väntar 6 dagars jobb i rad! BLÄÄÄ! fattar inte hur jag la mitt schema denna vecka men men...

Jenny, Henric å Felicia åkte ganska nyligen härifrån. Har nämligen varit barnvakt idag. Är så himla mysigt att få vara med henne å se hela henns utv. Nya saker varje gång man ses å så (Kan ibland känna att man saknar barnskötare jobbet). Idag skulle jag baka lite bröd å självklart fanns de andra som ville vara med då, så jag ställde fram lite olika ingridienser som hon kunde använda å vips så hade hon en jättegod choklad deg! Vi la in den i ugnen å efter en stund kom det ut något som liknade en sockerkaka fast mycket mjukar å nästan godare! =)  Hon valde helt själv vad som skulle vara i å hur mycket å ändå blev det så bra! Kanske en blivande kock?


 
(Joakim å Felica myser i soffan å kollar på "drömmarnas trägård")


(Bagaren har vart framme)


(Felicias goda kaka)








Missan har legat under soffan i stort sätt hela dagen men när kvällen kommer så kommer även hon fram å stryker sig mot Ziggy å möbler. Igår kväll var första gången jag såg henne dricka å idag såg jag henne äta! känns superbra!
Försökte mig på att ge henne en skinkbit, hon var nyfiken men hon tog den inte men idag var jag ca 20 cm ifrån henne med den. Jag närmar mig alltså =)






 
Vill du hjälpa en katt så gå in på www.kattstallet.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår! Visste inte att ni tyckte Felicias kaka blev så god...schyst av Henric att äta upp den då ;)

2009-05-12 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0