Lördag!


Solen skiner idag med! Gud vad otippat eftersom jag jobbar! Det är skit varmt här på balkongen på jobbet. Skulle vilja sitta här hela dagen men av någon andledning behöver folk mig =) Tur att det blir skugga på denna sida av huset snart!
Ja som sagt, lördag idag vilket betyder att imorgon är det SÖNDAG å sista dagen å sen ledig i en hel dag, en hel dag! UNDERBART!

På måndag ska jag hämta lilla Felica på förskolan, kan inte fatta att tiden går så fort.
Ska hämta henne vid kvart över 2 så jag kanske om det är fint väder åker tidigare till jenny å sitter å solar en stund. Så jag hoppas hoppas på fint väder som sagt!

Ska snart gå ner å köpa middag till oss på jobbet, ikväll blir det grek mat, souvlaki med Fläskfile, klyftpotatis och tsatsiki!







Felica med vår katt Ziggy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0