Helg

Måste säga att det känns helt fantastisk att vara på jobbet en dag som denna! NOT!!
Soler skiner å himlen är helt blå, inte ett ända moln! Å här sitter jag å det kommer jag göra hela jävla helgen! Jag vill vara ledig, jag vill inte jobba varannan helg, var tredje skulle känna mer okej tycker jag. Idag vill man grilla å vara ute å umgås.


Igår var jag inne i stan med Fanny, vi gick till de fik vi alltid gått till, de vi satt på första gången vi träffades i sthlm Cafe La Rose. Jag tog glass och en loka å Fanny hade inte ätit lunch så hon tog en varm macka med kyckling på.
Vi gick till hötorgshallen och där köpte jag kött till kvällen, lite lyx ska man ha iaf!
Vi var även inne på Stockhome. En kul affär med massa olika grejer. Kul inrednings butik. Lite dyr i vissa fall men andra grejer kan vara helt skapliga. Jag köpte 2 st till lutusblommor.

Nu har jag klivit av mitt pass på sjukan å nu är jag hemma å kollar på lite webb-tv. Ska lägga mig snart.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0