God Morgon

Idag är det as varmt ute verkar det som, hatar att inte ha balkong alltså. Så sk önt att äta frukost ute å bara kunna njuta liten stund på morgonen i den "friska" luften.
Jsg ska strax äta lite fil å albrands å sen ska jag nog åka iväg, gör inget om jag sitter utanför en stund i solen å har dte bra. Ska till min gamla förskola å klippa mig där hos en Nillan. Hon klipper bra å det är otroligt billigt vilket är trevligt! Borde egentligen gå til salong å fylla i mina slingor men nu måste alla pengar gå till semster kassan så den 1000-lappen får vänta tills hösten.
Jag ringde min kära syster igår för kolla upp lite om helgen. Å fick prata med underbara Felicia å när jag sa "Hej" så sa hon "Ena komma", jag trodde nästan jag skulle börja gråta. Hon är för söt, som sagt att en sådan liten människa kan ha så mycket påverkan på än är otroligt.


Nej nu ska jag äta lite å sen gå iväg. Skriver lite om katterna senare när jag kommer hem ikväll vid 22-tiden =D




(Trött, ja!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0