God Morgon!

En ny regnig dag är här. Jag har sovit ganska dåligt inatt eftersom man var lite nyfiken på vad som händer med Missan å Ziggy.
När v släckte ner igår kväll så tittade Missan ut från sitt lilla hus. Hon å Ziggy började gemensamt gå runt i lägenheten å kolla in allt. Hittade dom senare liggande i hallen brevid varandra å bara ta det lite lungt. Ziggy har jättekoll på henne hela tiden. Det gick runt tillsammans här i flera timmar å jag var så nyfiken så jag somnade inte förens vid 4-5 tiden! =/
När jag vakande nu låg hon under databordet på något betongplock lr vad det nu är.

Jag sitter å äter min lätta lilla frukost idag, har ingen lust att äta idag fast lite måste man få ner iaf.
Mamma ringde för en stund sen å ville åka till IKEA så då hänger jag mer än gärna med. Har lite smått som ska inhandlas. FIck ju presentkort där på 3000kr när jag fyllde år så det kommer garanterat att användas!

Har tagit lite kort från igår å ett nu....


(Missan under en byrå, första steget ut ur lilla huset!)



(Missan å Ziggy på äventyr ut i köket!)


(Hon kollar in dataplasen med Ziggy som ett tåg efter!)


(Här ligger hon nu under databordet)



Kommentarer
Postat av: camilla

de verkar ju komma bra överens! Visst är det ännu en tjockiskatt ni har fått tag på? Ser helt klart fetare (jag menar fluffigare) ut än ziggy men jag vet inte... ;)

2009-05-10 @ 13:48:21
URL: http://camillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0