Fredag!

God morgon, kl är ca 06:10 nu å om ca 15 min ska jag åka till jobbet. Är skit trött idag! Känner mig trött i kroppen å huvudet. Känns som jag inte kommer prata mer än jag behöver idag! Längtar efter sängen redan, vill att dagen ska gå fort! Ska till min psykolog efter jobbet idag så så jag hoppas hon piggnar till mig. Ska bli lite spännande oxå idag när jag ska dit för idag ska jag öppna ett kuvert som de 5 person som står mig närmast har skrivit ner 5 egenskaper om mig. Jag fick läsa dem innan om jag vill men jag kände att om hon öppnar dem där å sen går vi igenom allt å sen kan jag kolla vem som skrivit vad så kommer jag inte tänka så "fel" om det som står. Så på det sättet vet jag att folk kommer vara ärliga samt att jag kommer kunna se på en del på att annat sätt med hjälp av Margareta än vad jag hade gjort själv!


Nu sitter jag på jobbet å har det trevligt, Bra kollegor = bra stämming här på Ava!
Ska snart ta å äta lunch tror jag, blir pasta sallad idag.


Ikväll ska vi på middag hos Fanny å alle, de bor i trångsund. Tror dte kommer bli lite stressigt för mig där. Kommer inte vara hemma förens vid 17 å vi ska vara där vid 19. Å jag måste hinna duscha å fixa mig å sne tra det ca 45 min att åka dit oxå. Men kan inte ändra tiden heller för vi kommer inte kunna stanna hela natten heller! Ska upp tidigt å hinna träna med mamma å sne hämta Missan hade vi ju tänkte. Ska bli spännande!



Kommentarer
Postat av: fanny

DET SKA JAG MEEEEEEEEEEEED HAAAAAAAAA. gud va skönt. jag är skit trött. haha, jag och alle somnade på soffan i en timme, vaknade nyss. nu ska jag städa! kom halv åtta dÅ? om det blir stressigt för dig? pusspuss

2009-05-08 @ 14:28:49
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0