Fredag idag

å jag är redan på jobbet... lr redan å redan, vart här sen 21:00 å ska vara här till 07:15 *Jippy* Känner mig väldigt  trött just nu så jag måste jag göra nått så jag inte somnar.
Imorgon ska jag sova en stund men måste samtidigt tänka på att jag måste vända tibax dygnet oxå. hade tänkt att åka till Jenny men jag tror jag kommer vara för trött för de å då kommer jag inte vara något kul sällskap så då är det bättre att åka dit tidigare på lördag ist.

När jag går av mitt pass om 3 timmar så kommer jag vara ledig i 4 dagar vilket är helt underbart!


Jag uppdaterar lite senare idag när jag har vilat ut mig men lite bilder på Missan oxå.

Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Jag har Sveriges lenaste hy.

Men ingenting är gratis, vill man vara fin får man lida pin!



http://dennizganevik.blogg.se

2009-05-29 @ 04:14:51
URL: http://dennizganevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0