Fredag

Jaha, idag är det fredag. 3 dagar kvar att jobba, å idag är det kvällsjobb som gäller. När jag kommer hem så kommer lägenheten vara fylld av killar *jippy* NOT! Joakim ska ha någon kompisar över ikväll, de ska spela ps3 å wii tror jag. Får se när jag somnar då! =D Tur att man jobbar kväll iaf. Känner att jag kommer vara trött på måndag när jag ska vara barnvakt till Felicia. Men dte rä alltid kul att få umgås med henne å förhoppningsvis så piggar hon upp mig vilket hon brukar göra. Kvällen hoppas jag blir ganska lung, en så länge verkar det så. Är ett bra gäng oxå ikväll tycker ja. Imorgon kommer Senait då blir det as kul.


Igår kväll var jag ute å åt med min pappa å Nando som är pappas kompis å även hans sambo var med. Vi var på resturang elektra i sundbyberg. De är sjukt god mat där å man får verkligen en massa mat. Skulle räcka till 2 personer. rekommendera verkligen strakt denna resturang.
Det var trevligt att träffa alla å bara sitta å prata lite. Var även i båten en stund  å kollade in de nya taket som janne byggt på vår båt.

Nu ska jag gå å bädda lite sängar tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0