Dags att skriva lite igen kanske

Hej hallå.

Har haft ett litet uppehåll tyvärr men jag har inte haft varken tid lt inspiration känner jag.

Har iaf en ledig helg vilket känns helt underbart förutom att den är slut snart. Imorgon ska jag på en kurs om sjukresor å ärligt talat längtar jag inte precis :-(  På onsdag ska jag oxå på en slags utb hela dagen men den vet jag ska vara lite roligare. Imorgon börjar ja kl 9-12 först eftersom jag ska på den där kursen å sen börjar jag mitt jobb pass vid halv 2 till halv 10 på kvällen.

Missan har gjort lite framsteg här oxå måste jag berätta. Igår kunde både jag å Joakim klappa henne. Kändes jättebra.
Man måste verkligen ha tålamod känner jag fast det var jag verkligen beredd på oxå. Man vill ju helst av allt bara ta upp henne i sin famn å klappa henne på magen å bara mysa, jag hoppas det kan bli nått sådant i framtiden!
Här kommer ganska många bilden från  fredag till idag....



(Ziggy å jag myser i köket)


(Ziggy i en vanlig ställning att ligga i för honom, han ser ut som en säl lr nått tycker jag)



(Klapp stund i hallen)


(Joakim å Missan)



( Här sitter de å pratar med varandra)



(Missan gillar Ziggy mycket, hon går å strycker sig mot honom hela tiden)








(Detta verkar inte Missan tycker är jobbigt när man är nära med handen fast klappar Ziggy)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0