Så nära..

Idag vaknade jag av att Ziggy stod å halv skrev i mitt öra å vill att jag skulle gå upp. Nöjde mig med att öppna ögonen iaf å klappa honom. Han la sig ner å myste en stund å sen hörde jag att Missan började snacka med honom å att han lyssnade men han lämnade oss inte utan låg kvar vilket är ovanligt för direkt hon börjar pratar så springer Ziggy till henne. Helt plötsligt ser jag att hon står nedanför sängen ca ½ meter ifrån mig å jamar. Blev jätte förvånad att hon kom så nära. Kändes helt fantastikst bara det. Kan ni förstå hur det kommer kännas den dagen man han kela med henne i sina armar. Jag tror den dagan kommer men de kommer ta sin tid....

Kommentarer
Postat av: camilla

oo resedagboken användarnamn: specialedition vet inte om det blir mkt till uppdatering men vi får la se! =D

2009-06-17 @ 23:59:15
URL: http://camillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0