Mys i sundbyberg


Stadskatten, gå in där du med å hjälp någon katt! Du kan själv välja om du vill vara korttisboende lr långtidsboende som jag är =D

Vet ni vad jag kom på igår?
Ledtråden är: MYNTA!
Såklart Kattmynta! Varför tänkte jag inte på det innan? Jag har märkt de sista dagarna att Missan lagt sig på klösbrädan som jag tänkt slänga eftersom Ziggy aldrig använt den men va tur att jag inte gjorde det! Kopplade inte först var dte var som hon kanske gillade. Men när jag sedan skulle in i mitt lilla kattskåp som jag har med lite leksaker å borstar å sådant så stod kattmyntan där å då kom jag ju på att det är ju mynta på klösbrädan. Så jag tog fram den lilla flaskan å hällde på en boll. Jag la den en bit ifrån henne å gick iväg. Vad tror ni jag hörde efter en stund? Någon tok mös med bollen! Jga blev så glad i hela kroppen!
Så idag satte jag lite mynta på min handske när jag skule försöka klappa henne, å det funkade! Jag kunde klappa henne under hakan vilket var helt otroligt! Jag kunde även ta fram borsten å borat henne när hon låg på stolen under bordet men såg på henne att det inte var lika trevligt som mitt första besök så jag tog bort den.


(Kattmynta)



(Missan ser väl ganska belåten ut?)





















Jag är skit gla!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0