Lungt

Hallå!

Sitter på jobbet just nu å tra dte faktikst lite lungt nu innan lunchen ska delas ut. Idag är det regning ute, lr va iaf när jag gick hemifrån vid halv 7. Men det är kallt iaf, bara 13 grader.
Igår jobbade jag kväll å orkade inte skriva när jag kom hem, huvudet värket å jag var jätte trött eftersom jag vänt på dygnet. Skulle vara duktig å sova tidigt men självklart så somande jag runt halv 2 å skulle upp kvart i 6 så ja, ca 5 timmars sömn. Känner mig som en zombie som går omkring här på avd. Är ju okej när man har sakerå göra men att bara sitta är segt!

Igår kunde jag jag klappa Missan igen men handsken å jag blev väldigt förvånad, för när handsken kom emot mig så ställe hon sig upp å man såg att hon ville ta emot handen. *weeee* Se, det kommer nog att gå detta. Har hänt mycket kul de sista dagarna. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0