KLAPPAT!!

Hallå!

Idag hände någon fantastiskt här i huset!
Jag satta mig på golvet för titta till Missan. Efter att ha suttit en liten stund tog jag på den svarta handsken å började klappa henne, vilket hon tyckte vara helt okej. Efter en stund böt jag hand å denna hand hade jag inte handske på så jag klappade henne väldigt länge utan handske å det känner helt otroligt måste jag säga. Få känne på hennes päls. Man såg verkligen att hon njöt när jag klappade henne under hakan! Tog några kort men hon vände huvudet bort för jag klappade henne på sidan av huvudet. Hon t o m spinnde!









Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilka underbara bilder! Så fantastiskt roligt att det äntligen börjar lossna för lilla Missan. Grymt bra jobbat!

2009-07-06 @ 00:18:18
URL: http://jourhem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0