Fuskar...

Hallå!

Sitter hemma hos min syster nu i skoloster. Hon å Felicia ligger å sova nu en stund efter maten, båda var trötta.

Hade svårt att somna inatt igen. Sov nog bara 5 timmar så det är ju iaf en förbättring. Hoppas verkligen att jag somnar ikväll i skaplig tid. Det där natt passet vända dygnet verkligen.

Köpte med mig nybakta semlor till mig å Jenny. Vi har ett konditori som ligger i samma hus som vi bor i å dem har enligt alltomstockholm.se (http://www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article23104.aos) de godaste semlorna, så det måste man ju bara prova! Vi fuskar med att börja en dag för tidigt.

NU ska jag ta å städa bort lunchen här medans de sover en stund, kanske t o m lägger mig på soffan å vilar lite. När man jobbar så mycket som man/jag göra så får man ta sig en stund ibland.

ha en fortsatt bra dag så skriver jag mer sen när jga kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0