fettistisdag!

MUMS!

Skulle skriva klart detta inlägg igår men jag mådde inte så bra helt plötsligt.

Jag brukar få cystor på äggstocken, lr brukar å brukar men de har varit så sen september förra året.
Igår fick jag en av mina värsta smärtor jag haft å då vra jga på jobbet tyvärr =( var tvungen att sitta i nästan 1 timme med varm handuk över magen å proppa i mig alvedon. Idag å imorgon kommer jag vara hemma å bara ta det lungt å åter jobba på fredag. Eftersom jag får ont av att röra mig just nu så kan jag inte springa på jobbat som vanligt.

Hoppas att den läser denna blogg mår bra iaf!

kram

Kommentarer
Postat av: fanny

ska bli mysigt att få läsa din blogg gumman. du betyder så mycket för mig och jag vill veta vad du gör om dagarna :) puss din bästis

2009-03-01 @ 11:05:00
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0