Utmanad

5 saker jag vill göra under 2009:

 
- Bli en bättre människa

- Börja plugga till körkortet

- Spara pengar till Körkort

- Resa

- Träna

Blev utmanad av Fanny så nu har jag gjort vad jag kände för just i denna stund iaf. Dessa listor ändras ju från dag till dag beroend på vad man känner just då.

Idag är det ingen bra dag, vill inte jobba, vill bara vara hemma å typ gråta känns det som! Hatar dessa dagar då man inte vet vart man ska ta vägen.
Känns jobbigt oxå nu när jag inte kanske kommer få gå till min psykolog nått mer, jag känner att jag behöver det. Känner att ångesten kom tibax direkt när hon sa det! =(

Oj då...
Glömde att publicera detta inlägg märkte jag nu =)

Kvällen blev rätt okej iaf, trevligt människor att jobba med! Å senait, finns ingen bättre att jobba med enligt mig! Vilken genom snäll människa! är glad att jag träffat henne.
nu sitter ssk å rapoterar så snart får vi kanske gå om vi har tur =)

Ska går förbi affären när jag går hem, bröd ska inhandlas!
Får se om Joakim möter upp mig om han är klar i skolan än.

Hoppas ni får en trevligt fortsatt kväll å att ni sover gott sedan!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0