Måla Måla Måla å lite sol!

Idag har jag målat, det kan man verkligen säga! har vart hemma hos Joakims föräldrar å hjälp dem måla om i vardagsrummet! Å de har ett stort sådant! Vi började vid 16 å måla å var klara halv 11 nu på kvällen. De ska målas en gång till imorgon men då får de klara sig utan min hjälp. Imorgon tänker jag bara ta det lungt. Ska nog sola om det är fint tror jag =D Ska även lämna in min cykel på lite lagning. Har tänkt på dte alldeles för länge så nu får det vara dags.
Har försökt få tag på Fanny idag men hon svara inte. SKulle vilja ta en fika i stan någon dag med dej!? Vill du?

Vi var ute med Ziggy idag oxå, han trivs ute men är lite rädd för bilarna ibland. Försöker vara ute med honom iaf 1 gång i veckan å ska verkligen försöka  mer för katter ska vara ute mycket tycker jag. När vi bodde hemma så var han ute mycket med henke (hunden) när vi promenarade med honom. Mysigt med alla djuren å de trivs så bra ihop, Henke går inte utan Ziggy någon stanns när vi väl är ute, sötisen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0