Lördag

hallu!


Vaknade vid halv 11 idag, skönt! Skönt att inte sova till 12 faktiskt! Nu hinner jag med mig själv lite!
Kl kvart i 11 så  ringe mobilen å någon ville komma å köpa vår sängstomme (malm mellanbrun) som vi la ut igår kväll på blocket. Kl 15 kommer de å hämtar den. 500 kr + denna månad iaf å kanske 400 kr till + att vi får helt nya sängar av Joakims föräldrar!! Hur bra är inte det? Massa pengar som sparas!

Tänkte visa hur jag bor lite iaf. Jag å Joakim hyr i andra hand en 2:a i sundbyberg på 63kvm. Vi har kvar väldigt många av deras möbler just nu. Tv-bänken å tv är vår + alla katt grejer, sängen, mattan mm.



Vardagsrummet







Tapeten köpt på Rusta och sattes upp i denna lägenhet. Är inte så förtjust i den längre när jag satte upp den men den var köpt för längesen å då kan den lika bra användas i denna lägenhet!



Matrummet








Toaletten


Det ända jag inte har tagit kort på är hallen å datarummet!

Det är så mycket man skulle vilja göra med denna lägenhet men som sagt, andra hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0