Jobb Jobb Jobb å ledig imorgon!

Hej hallå!

Just nu sitter jag på jobbet å har det ganska bra faktikst. Dock sov jag för lite som vanligt när man har jobbar kväll å sen ska upp dagen efter. Kommer hem runt kvart i 10 å så ska man duscha, kanske äta nått å bara varva ner å det tar ganska många timmar för en del/mig! Sen ska man upp vid hlav 6 å får vara glad om man har hunnit sova kanske 5 timmar iaf. denna natt blev det 4!! *weeee* 
Känns som min huvudvärk inte gått över från igår så jag hoppas att den försvinner under dagen för annars vet jag inte om jag orkar åka till stan å träffa Fanny! Såg att hon inte var helt friks heller å jag vill verkligen inte bli smittad! Har varken tid lr råd att vara sjuk  nu!

Ska ta å jobba vidare nu å så kanske jag skriver mer sen!

SO LONG!

Kommentarer
Postat av: camilla

hihi snart kommer jag och invaderar eran lilla flat! Du kan ju gissa hur mycket du kommer få sova dåå vänner heeeela natten lång!

2009-04-15 @ 22:51:45
URL: http://camillasfoto.blogg.se/
Postat av: Tessan

Kul att du läser min blogg dagligen!

Jag har precis hittat dig :)

Tusen Tack!

2009-04-17 @ 07:08:50
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0