Barncancerfonden!




Jag satt å läste nyheterna på aftonbladet igår och fastnade självklart vid artikeln om lille Victor!
Vilken underbar liten pojke! varför ska världen vara så orättvis? Titta bara på denna lilla pojkes söta ögon, man ser att han är ledsen, man ser att han vill! Så för mig fanns det ingen tvivel om att gå in å på "http://barncancerfonden.se/1707" och skänka honom å alla andra barn en peng så att forskningen kan fortsätta. Det kunde vart jag, det kunde vart du å nu  var de Victor å så många andra barn runt om i världen oxå!
Jag vet hur hårt det är för en familj att förlora ett barn, jag var själv liten (5år ca) när min lilla syster gick bort ändas 3 månader gammal. Men bara för att hon fanns hos oss under en sådan kort tid så kommer hon aldrig glömas bort, ett liv ska inte glömas bort! Jag tänker på henne varje dag även fast jag inte kommer ihåg henne på alla sätt eftersom jag var ganska liten å när det händer saker å man själv är barn så är det lätt att man förtränger saker å ting! Man vill inte komma ihåg heller.
Jag hoppas att de som läser min blogg gör likadant som mig å går in på denna sida å skänker en 20-lapp, 50-lapp lr 100-lapp till barnen i världen! Som sagt, det kan ha vart du!





Jag tänder ljus för Victor å hans familj idag här hemma!






Sov Gott Världen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0